fredag 18 januari 2013

Galleri fredag - accessoarer


Accessoarer, för mig är det smycken, väskor, scarfs, (parfym) och alla roliga tillbehör som finns.
MyhransPenny är värdinna, nu i januari, och nästa vecka handlar det om på väggarna, det blir kul!




Mina favoritraggsockor, underbart varma och sköna. Favoritdofter efter humör och känsla, några av dem har hängt med ett tag, andra är nya bekantskaper.



Smycken då? Jag gillar armband och halsband, speciellt de lite längre halsbanden. Årets favorit är dock det halsband jag fick i julklapp av sonen som han gjort själv, och det är helt underbart!

Fler som är med:

6 kommentarer:

  1. Ja, det är roligt med accessoarer (Men inte roligt att skriva ordet, pust).
    Gillar också smycken, väskor och sjalar.
    Parfymer! JA!!
    Kram och ha en fin helg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det ordet är mindre kul att skriva, det finns några fler sådana ord!
      Härligt med accessoarer, med färg och lite glitter. Roligt. Och parfymer är något av en ovana också, har svårt att bara gå förbi.

      Kramar & ha en skön helg

      Nettan

      Radera
  2. Just smycken är väl underbart, gillar också längre halsband!
    Har du hittat ngn parfym som du tycker verkligen är DIN doft? Jag har en som jag återkommer till. men det är kul med variation! Ha en fin helg, kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Nathalie!

      Smycken och scarfs, och armband, alltid dessa armband som jag tycker så mycket om.
      Du undrar om jag hittat någon doft som är min doft och ja det har jag; Lancõmes Tresor Midnight Rose är en doft som passar min hud och mig bra. Men även Chanels Mademoiselle är en doft som passar mig.
      Parfymer är kul och jag gillar att leta nya dofter som passar både min hud och mig som person.

      Kramar & ha en underbar helg

      Radera
  3. Hit kom jag tack vare bloggerskan Lotta som tipsat om din blogg!
    Det tipset tackar jag henne för och hit återkommer jag!
    Melodys matte som också bor i Skåneland!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och välkommen hit!

      Kul att du hittade till min blogg och jag hoppas att du hittar tillbaka!

      Kramar

      Nettan

      Radera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin