onsdag 31 augusti 2011

Nio år...

..eller 3287 dagar (inklusive två skottdagar då) har gått sedan den där lördagen i augusti 2002 då vi sa ja till  varandra! Ja till ett liv tillsammans. Av de nio åren har vi tillsammans studerat totalt fem år, i sju och ett halvt år har vi varit tvillingföräldrar, fem år tonårsföräldrar, gått på ett antal konserter, skrattat massor, sett många, många filmer, en del bra, andra otroligt dåliga! Vi har flyttat två gånger, mött motgångar och ridit ut dem, haft otroligt många bra stunder och njutit av livet!

Jag njuter av livet tillsammans med dig älskling, här och nu, utan dig vore jag så ensam och osynlig, trasig rent av. Att ha en bästa vän som du är underbart, att veta att du finns där för mig gör mig lycklig och jag älskar dig så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin