söndag 15 januari 2012

Söndagsfeeling




 



Jobbesöndag blev en oväntad ledig söndag, skönt eftersom jag har en hel del att göra på hemmaplan. Men har ändå hunnit med att vara ute lite och få lite syre vid havet, en härlig promenad längs med vatten förgyllde min dag även om det är isigt ute. Jag har hunnit med att läsa och förbereda mig för veckans kursstart, vilket känns bra. Jag har hunnit med att vara med mina fina barn. Så med andra ord är  det en skön lat söndag som jag tänker avsluta med en bra film framåt kvällen!




Må gott och hoppas att ni får ett bra slut på vecka 2!

2 kommentarer:

  1. Fint Nettan, strandpromenader gillar jag ju med som du vet ;)

    Jag hittade lite spännande figurer som jag tänkte visa när jag har laddat upp bilderna.

    Ha en skön söndagkväll och en bra vecka med kurs!

    SvaraRadera
  2. Så skönt det låter med en promenad vid havet. Hoppas att Du hittade en bra film att koppla av till.
    Ha det gott hälsar Tre Tanter.

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin