onsdag 4 januari 2012

På promenad i Lund




Vi trotsar stormar och tillsammans klarar vi allt sa barnen i förmiddags när tristessen blev enorm och mammans tålamod närmade sig absoluta nollpunkten. Vi tog bussen in till Lund och flanerade runt i blåsten, hamnade på Panduro och fyllde på förråden, vidare runt i Lund och tillslut hamnade vi en liten butik som heter With Love, mycket vintage, många roliga små saker och helt enkelt en butik i min smak!
Skylten på bilden nedan fick mig att le!




Många kloka citat fanns det på massor med fina skyltar, och den ovan är en som jag ska bära med mig! Tycker att den är bra när livet är grått, då vet jag ju att ett skratt gör dagen så mycket bättre!

Ett annat citat som jag tog med mig är följande



Det tänker jag göra, varje dag!




4 kommentarer:

  1. Vad härligt att ni trotsade stormen och begav er ut på en härlig tur i Lund (Lund har för alltid en bit av mitt hjärta sedan studietiden :)). Och jag förstår dina barn för usch, vad trött man blir på det här stormandet. Det känns som det aldrig tar slut och Emil var inte att leka med precis som de tidigare.

    Härliga citat! Jag tror man hittar sina favoriter som talar till ens hjärta och som kan vara den där påminnelsen man behöver emellanåt. :)

    Ta hand om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Finfina citat. De piggar upp, ger en kick tycker jag.

    Vad söta barnen är där de går!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Tre tanter:
    Jo de barnen är allt som oftast kloka och underbara!

    Lotta - Min plats i solen:
    Jo citat är underbara och att hitta dem i tryck är så roligt!

    Lotta:
    Jo jag försökte vara snabb och fota dem medan de gick framför mig, oftast ser det ut på helt andra sätt nät de går men just i går blev det en bra bild av det!

    Kramar till er alla!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin