torsdag 26 januari 2012

Bloggkärlek



Från fina Lotta - Min plats i solen kom en fin award medans jag låg sjuk, awarden som delas ut heter Liebster Blog Award och den ska delas ut till fem bloggar och jag har härmed valt ut mina fem favoriter, och Lotta du är ju en av dem jag skulle vilja ge en award men eftersom denna kom från dig får du min tacksamhet och jag gillar att klia andras ryggar så jag kliar gärna din!

Magdis: Underbara Magdis, med bloggen teskedsmamman, en av de som jag har mailat, chattat med vi började följa varandras liv på föräldrakanalen blev gravida ungefär samtidigt och fick barn med några dagars mellanrum! Tack för dina hejarop genom åren. Du är underbar och jag gillar dina virk och stickprojekt!

Emilia: Ännu en tjej som jag träffade via ovan nämnda forum för blivande föräldrar, alltid lika positiv och kompetent. Bloggar om vardagen med sin familj och delar med sig av deras liv som är så rikt på innehåll!

Annelie: fina Annelie, du är verkligen värd en award, dina tankar och framförallt dina fotografier är underbara. Vi träffades också vi nätet, både små och stora pojkar med snarlikt ursprung. Många fina samtal har det blivit genom åren!

AE: Vi träffades första gången på Malmö Högskola VT 2006, och snacka om blixtsnabb kontakt, gillar dig skarpt vännen och dina vardagsfunderingar är underbara, speciellt nu när saker och ting är som de är kan du behöva denna award mer än vad jag gör! Kramar!

Lotta: Tvillingmamma och underbar vän, livet har varit tufft och du har varit otroligt stark, både vardag och scrapping finns i din blogg och jag gillar verkligen det!

Jag skulle vilja ge så många fler bloggar denna award men jag stoppar här och kommer kanske med fler bloggfavoriter med tiden!

Kramar & ha en skön helg!

4 kommentarer:

  1. Tack Nettan :) Vad glad jag blev. Jag hoppas att vi kommer att ses under året. Det var så kul att ni kom förbi när ni var i Stockholm i sommras.
    massa kramar till dig och familjen

    SvaraRadera
  2. Härligt med bloggkärlek Nettan!

    Grattis till din award som du är så värd!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte alls något om det här med bloggawards - men tack!
    Ha en toppenhärlig helg=)

    Jag får kanske kolla vad det innebär;-)

    SvaraRadera
  4. Aaaawww så rörd jag blev - TACK söta du!
    GRATTIS själv!! Hoppas vi kan ses någon dag!
    Kramar i massor och ha en underbar helg!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin