söndag 8 februari 2009

Veckans mat!

Här hemma har vi ofta diskussioner kring vad som ska ätas till middag varje dag. Vissa veckor har det fungerat rätt ok utan hjälp av veckans mat, andra veckor är det kaos. Och eftersom jag har ett strävans mål detta år så ska jag försöka att på söndagarna i den här bloggen men även i min livsstilsblogg Mot målvikt dela med mig av våra planerade måltider. Jag är väl medveten om att det är inte alltid det fungerar med veckomenyer men ibland tar det tid att skapa nya vanor!


Nu till något annat; i dag är det söndag, åter igen har en helg passerat galet fort och idag funderar vi på en tur till sydkusten, en promenad längs Skateholmstranden känns som en god idé. Här hemma njuter jag av doften av både nystädat och nytvättat, det är skönt att kunna ge den nya veckan en sådan god start!

1 kommentar:

  1. Mmm... Lax med pesto och feta lät gott. Hur gör du det?

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin