söndag 22 februari 2009

Söndag eftermiddag

Kalas no 2 avklarat, och jag ska snart starta några degar, tänkte baka matbröd och bullar, till barnens lycka. Sedan har jag för en av få gånger i mitt liv sjukanmält mig, kommer inte kunna jobba imorgon för min röst är puts väck, näsan killar, och jag mår halvrisigt. I vanliga fall hade jag nog gått till jobb om jag suttit i ensamt gemak och inte behövt öppna munnen, men nu gör jag inte det, så det blir till att vara hemma och återhämta sig och framförallt få tillbaka rösten. Det är väldigt skönt att få vila den efter flera timmars håll igång och inte behöva anstränga den mer just nu. Så det är bara att inse att barnens/makens förkylning satte sig i mina stämband nu. Längtar till våren och till att bli frisk igen!
Hoppas ni får en fin vecka!
Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin