onsdag 25 februari 2009

Kärleken är

Att finna det man sökt i ögonen på den man älskar
Att finna svar utan att ställa frågor
Att tillsammans känna omsorg, trygghet och ro kring det man skapat
Att veta att oavsett vad så finns vi för varandra
Att inte ta dagarna för givna utan att ta dagen som den kommer
Att se möjligheter i stället för svårigheter
Tillsammans är man mindre ensam

Är inne på fjärde sjukdagen, det har äntligen vänt, timmarna i soffan uppgår snart till flera dagar och rastlösheten har krupit under skinnet på mig.
Som tur är, så är jag gift med en fantastisk man, som fixar hem låneböcker till mig, som pysslar om mig, som lagrar Oscarsgalan åt mig på boxens HD, som skrattar åt min kraxiga röst, som muntrar upp mig med sina skämt. Lycka är att vara gift med en man med underbar humor. Min S jag älskar dig och det vi har skapat mer än jag någonsin kan visa i tanke, ord eller handling!
Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin