onsdag 11 februari 2009

Mitt i veckan...







... och nu kommer de bilder jag skrev om igår (de är klickbara).
Dagen idag har bjudit på snö, mera sö, lite blåst och så kyla ovanpå det!
Barnen har åkt både pilka och byggt snögubbe/gumma på förskolan.
Jag har jobbat, och jobbat idag men det går ändå ok på jobb och jag trivs. Jag har hunnit med en promenad i blåsten och det är faktiskt skönt att få gå en stund efter dagens arbetspass för det rensar huvudet innan man kommer hem och jag slipper ta med mig en massa tankar på jobb hem.
Imorgon väntar en ledig dag, store sonen åker på konfirmationsläger (som ledare denna gång) och för mig väntar en helg på jobbet. Efter det helgpasset väntar allvaret då jag ska stå på egna ben, tur man har erfarna kollegor att luta sig mot.
Ha en skön onsdagskväll!

2 kommentarer:

  1. Härliga strandbilder :-) Jag älskar att vara vid havet - oavsett årstid.
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! Mina ligger i kameran;-)
    Så ni har sportlov nu? Några veckor kvar för oss... Hoppas att alla kryar på sig snart.
    Kram

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin