måndag 23 februari 2009

Inte speciellt sjuk...

... men rösten är puts väck. Min chef skrattade åt mig när vi ringdes vid idag och hon sa till mig att hålla tyst och inte anstränga rösten. Tyst har jag varit sedan igår, roat mig med att läsa, titta på film, surfa, baka, både tekakor och ciabatta blev det igår kväll.
Jag har letat böcker på bokrean och här kommer några av mina planerad inköp:

♥ Under valnötsträdet (Anna & Fanny Bergenström), detta eftersom vi faktiskt har ett valnötsträd, samt att jag tycker så mycket om deras böcker. I min hylla finns redan vinterns Goda ting och Kärlek, oliver, timjan. Funderar också på Anna Bergenströms; Annas Örtagård.
I drottningens närhet (Philippa Gregory, en bok om narren Hannah som finns både i drottning Katarina, första hustrun till Henrik den VIII samt Prinsessans Elizabeths liv, spännande läsning)
♥ Stora boken om inredning (Hedvig Hedqvist mfl)
♥ Rensa i röran med feng -Shui (Karen Kingston)

Nettan

1 kommentar:

  1. Kommer ihåg när jag miste rösten..det var jätte konstigt.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin