tisdag 17 februari 2009

Tisdagstema; Handgjort

Veckans tisdagstema är handgjort och här kommer mitt bidrag, sonens cello. Fler bidrag hittar du om du följer länken.













Här hemma skiner solen på den nyfallna snön och det verkar som om det kan bli en bra dag i sjukstugan, dottern är helt klart på bättringsvägen medan brorsan hennes fortfarande är något utslagen. På schemat idag; bakning, klippning av liten tjej och en hämtning under eftermiddagen. Det blir en bra dag tror jag! Ha en härlig tisdag.


Nettan

8 kommentarer:

  1. Ett mästerverk! Sen gäller det ju bara att kunna spela på den också, men du kanske är duktig på det?!

    SvaraRadera
  2. Finns nog inget som är så fint som ett handgjort instrument//Ha det

    SvaraRadera
  3. Så vacker. Anar att tonerna som kommer ur den är precis lika vackra.
    Ha en fin tisdag :)

    SvaraRadera
  4. En väninnas dotter spelar cello. Hon är så himla duktig och jag fullkomligt älskar detta instrument.

    SvaraRadera
  5. Ett vackert instrument, min dotter spelade förrut och jag var förundrad hur fort hon lärde sig att få vackra toner ur denna kropp.

    SvaraRadera
  6. har alltid undrat över dessa olika teman.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin