tisdag 10 februari 2009

...

Jaha, vad ska jag blogga om idag då?

Kanske om det vita härliga som kommer uppifrån och dess effekt på små barn som gått upp i ottan? Nja tror inte det vid närmare eftertanke.

Idag är det bara en helt vanlig grå tisdag, tvättmaskinen snurrar, bolibompa på TV, planering inför nästa helgs barnkalas x 2. Just nu känns det som om världen är gråare än vanligt och jag hoppas så att det ska vända i samband med det där vita som kommer från himlen för det blir nog lite ljusare och gladare när det inte är beckmörkt hela tiden.

I söndags gjorde vi en härlig utflykt, vi åkte tillsammans med fina svägerskan och hennes man till Skateholm och tog en promenad längs stranden i blåsten, jag hittade massor med fina stenar som jag ska hitta på något med under våren (när jag inte är så trött längre), barnen gjorde sandänglar (bild kommer). Gårdagen bjöd på besök på BUS (Barnsjukhuset i Lund) med liten dotter. Den här dagen har gått snabbt, jobbat, sen promenad i blåst och spösnö till makens jobb för att få lift hem, hämtning av rara barn och lite softande i soffan innan läggdags. Nu återstår bara att se om det går att ta sig till jobb imorgon???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin