torsdag 29 januari 2009

Redan torsdag

Dagarna går fort när man har roligt eller? Å andra sidan är det mycket på jobb, mycket hemma och jag går på autopilot, bloggen hamnar långt ner på listan eftersom det enda jag drömmer om just nu är att blunda mellan svala lakan! Trött så det svider i ögonen, för när man slappnar av från en form av stress kommer infektionerna som på beställning. Så just nu ögoninfektion som dock är på bättringsvägen men jag har hållt mig borta från datorn och vilat ögonen efter jobbet.

Imorgon är det sista arbetsdagen och sedan väntar två härligt lediga dagar innan det är dags för nästa arbetsvecka och planering inför barnens födelsedag nästa vecka!

1 kommentar:

  1. Vad skönt med två lediga dagar att umgås med familjen på. Jisses fyller de år redan, vad tiden rinner iväg . . . det känns ju som igår när jag började följa dig och din familj.

    Hoppas de får en fin födelsedag!!

    Kram Anna

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin