tisdag 13 januari 2009

Bord duka dig!

Har i flera dagar funderat kring dukningen som jag ska förbereda på fredag förmiddag och i dag på morgonen under avlämningsrundan trillade poletten ned! Så nu ska bara servetterna införskaffas samt lite av tillbehören till middagen. Imorgon kväll blir det tid för matlagning då maten ska förberedas så långt som möjligt. Imorgon kväll ska jag hämta upp pappa och hans fru, och ev så kommer svärföräldrarna ner redan imorgon också, gissa om dottern hoppas på det!!! Vår lilla tjej, eller lilla och lilla, snart fem år är liten social ung fröken och älskar när hon får pyssla om farmor och farfar.

Men dagen idag går i städandets tecken, det sista av julen ska bort idag eftersom jag inte hann med det igår. Många jag känner är snabba på att städa ut julen men jag tycker om adventsljusens mjuka sken, men 20 dag knut då kastar Knut ut julen, så det är bara att ta tag i det, det är dags att byta ljuskällor helt enkelt, för det är det enda som är kvar av julen här hemma! Inga bilder i detta inlägg men kanske senare idag?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin