lördag 15 juni 2013

Sommarlov

Ösregn på sommarlovets första dag, myggbett som kliar, håret i en slarvig fläta, iväg för att göra det sista på projektplanen så att den blir klar någon gång, och sen hem och i väg på studentfirande, en av sonens bästa kompisar som igår bestämde att undertecknad lagar den godaste köttfärsåsen i världen. Vilka killar de är de här två, olika men har så himla kul ihop, det har varit  fantastiskt att fått se dem utvecklas  till de unga män som de är i dag! Jag satt i går och funderade över hur snabbt tiden har gått.



I dag lördag åkte mannen och barnen till Ystad djurpark och hälsade på alla djuren, medan jag tillbringade kvällen på jobb. 



Det vackra vädret som vi hade till en början byttes till en rejäl frontåska och hällregn, så då gjorde det inte så mycket att jag jobbade. Däremot så jobbar jag i princip varje helg fram till min semester, och det kändes lite tungt idag men det är bara att göra det bästa av situationen.



Trevlig  helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin