fredag 31 augusti 2012

Tio ljuvliga år!

This day, this moment in life, för tio år sedan nygifta, sprudlande av glädje och lycka, framtiden låg för oss.


På tio år hinner det hända otroligt mycket, vi har fått två fina barn och den äldste sonen har hunnit flytta. Vi har orienterat i skog och mark, kört oräkneliga turer med bilen i form av olika skjutsningar, besökt både nya och gamla välkända platser i Skåne och andra delar av Sverige. Skrattat massor, gråtit, varit oroliga, gått långa promenader vid havet. Legat i mörkret och skrattat tills vi fått ont i magen. Bott i ett fantastiskt hus, flyttat till mindre. Varit på världens bästa ö (Herrmanö)! Njutit av lyckan i sonens ögon när han vandrade runt på NASAs utställning på tekniska muséet. Beundrat ett okänt antal sniglar och andra kryp. Sett våra barn utvecklas från bebisar till fantastiska 8½ åringar, sett en 9-åring gå från osäkerhet till trygghet och harmoni. Tack käraste älskade man för all den lycka du ger varje dag!












Ett stort tack vill jag också skicka till en underbar bloggvän som vet hur man berör människor och som kan skriva så vackra ord att jag får tårar i ögonen! Tack Lotta - Min plats i solen för det otroligt fina kortet som kom med posten idag, jag blev så rörd att jag började gråta. Du är en helt underbar person och jag önskar dig allt gott vännen!


2 kommentarer:

  1. Grattis finaste Nettan till era 10 år!

    Du skriver så underbart om er kärlek, ert liv. Det går rakt in i hjärtat.

    Tack för att du visar så härliga och vackra bilder på er. Ni är verkligen vackra tillsammans!

    Var rädda om varandra och er fina familj.

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis på bröllopsdagen i efterskott! Jag blir alldeles varm inombords av att läsa om er stora och vackra kärlek och av att titta på bilderna. Ni är så fina ihop. Och vilken lycka det är att leva ett liv i lycka tillsammans med den man älskar. Så grattis till er och er vackra kärlek.♥

    Tack för dina fina ord som berör Nettan. Jag är så glad at vi fann varandra den där gången för du är en mycket uppskattad bloggsyster och jag är så glad för vår vänskap. Tack för att du finns!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin