lördag 25 augusti 2012

Hipp Hurra

För världens bästa man! Är så glad att du är min man, vi har delat många fina år tillsammans, härligt. I går firade vi din dag och hade det gott tillsammans med barnen.













På eftermiddagen fika tillsammans med barnen innan de drog på kalas, sedan soffhäng och bara vara tid innan de skulle hämtas igen. Och på kvällen god tallrik med smarriga tillbehör och god ost ett bra sätt att avsluta fredagen på!

I dag lördag har det varit en intensiv jobbdag och huvudet känns rätt så mört och jag grubblar mycket fast jag vet att jag inte mår bra av att få med mig jobbet hem, oftast stannar det i källarens omklädningsrum och i mitt skåp, men de senaste dagarna har varit mer än tuffa...

Tänker också på sonen som befinner sig här just nu:



För att lyssna på en fantastisk cellist, Yo Yo Ma, familjens husgud på cellosidan. Den känslan han förmedlar i sina framträdanden är otrolig. I kväll får familjens cellist uppleva att en dröm blir sann, han får lyssna live på sin favorit under Yo Yo Mas spelning nu i samband med den konsert som ges inför prisutdelningen på onsdag! Nedan kan ni som vill lyssna när Yo Yo Ma spelar Ennio Morricones Gabriel's oboe ur filmen The Mission. Vrid upp och njut!  







Trevlig helg!

(Bilderna, 1, 2, 3 mina egna,  4, 5)

3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott till mannen.
    Hoppas ni får en fin helg.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott till mannen! :) Vilken underbar hyllning till mannen i ditt liv Nettan och vilken fin dag han fick tillsammans med er. Det är kärlek det!♥

    Det är inte lätt det där med att lämna kvar jobbet på jobbet. När man arbetar med människor är det inte så lätt att bara stänga av. Och även om jag vet att det allra bästa är om du lämnar jobbet på jobbet så är jag samtidigt glad över att du är en sådan människa som bryr dig om andra människor. Du har ett stort bultande hjärta vännen och jag hoppas att du kan förena de två så att du mår bra. Inte låta det tära på dig.

    Jag hoppas att sonen fick en fantastisk kväll och njöt av varenda sekund av att få uppleva en av sina drömmar. Vilken lycka!:)

    En stor, stor kram till dig fina Nettan för dina värmande och uppmuntrande ord hos mig. Du anar inte vad mycket de betyder och hur glad jag blir av dina ord. Du är en underbar vän!♥

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig födelsedag Staffan fick!

    Ibland när jag läser din blogg så slås jag av hur otroligt olika vi är - men ändå så är vi så fina vänner. Ni älskar musik och vi skulle aldrig lyssna på någon som spelar fiol. Vi utöver massor med sport och det är inte det ny sysslar med mest. Du älskar att sjunga och vara i kyrkor, långt ifrån det jag tycker om att göra. Jag jobbar med containrar, du med människor....=) MEN...vi är SÅ lika när det kommer till familjen, vi älskar att vara tilsammans med våra barn, ha mycket kvalitetstid och vi värnar verkligen om våra närmaste. Så olika, men så lika. Kram på dig!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin