söndag 4 november 2012

S som i söndag

Lediga söndagar, morgontidningen, långfrukost, pyjamasbarn, långpromenad i härlig skog, kompislek, söndagsstek och allt detta toppade vi  med en promenad kring Svaneholm idag. Ljuvlig novembersöndag, span på fina detaljer på det gamla slottet och vi passade på att säga hej till Rutger Macklean i slottsparken.

Bildbomb, jo men visst, så kan ni förtälja vilken ni gillar mest? Min favorit avslöjar jag längst ner givetvis!







 


Och så sist men inte minst...

Älskade underbara dotter, tacksamt står hon ut med sin mammas fotograferande av allehanda ting...


Och favoritbilden är nummer 2,3 och 8 i dagens samling, så härligt att jag lyckades fånga solens strålar!

Nu väntar söndagsstek, tvättstugepyssel, ny arbetsvecka och stort farväl... imorgon blir inte någon rolig måndag :-(

(Alla bilder är mina egna)


4 kommentarer:

  1. Söndagsmys med stort S. Härligt! Jag gillar söndagar. Det fanns en tid då jag inte gjorde det. Då jag led av söndagsångest. Då jag tyckte att helgen hade rusat förbi alldeles för snabbt och jag gruvade mig inför måndagen och arbetsdag. Det var innan jag sprang in i den berömda väggen.

    Kanske är det därför som jag älskar söndagar så mycket nu. Nu när den där söndagsångesten inte finns längre. Nu när jag njuter av hela söndagen.

    Fantastiskt vackra bilder Nettan och visst förstår jag att den sista är din absoluta favorit.♥ Själv kan jag inte välja, jag tycker att de är lika härliga allihop.

    Tänker på dig imorgon vännen. Och du, det är inte farväl - det är på återseende. Jag gillar det engelska ordet "goodbye" eftersom det innehåller ordet good. Ett bra farväl. Känns bättre.

    Ha en fin vecka!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Men min favorit är nr 2, härliga solstrålar du fångat:) Såklart är alltid bilder med barnen mysiga, de man själv håller extra högt. Förstår om det är tufft att släppa iväg sonen igen. Än så länge går min dotter i gymnasiet, men har börjat prata lite om var de mest intressanta utbildningarna finns. Och inte är de i Skåne direkt ...

    Ha en fin kommande vecka!
    Kramar Suz



    Ha en fin kommande vecka!

    SvaraRadera
  3. Tycker om alla men favoriten blev helt klart din enormt söta dotter! Mina barn har ju en fotograferande mamma också så jag vet hur det är ;)

    Din söndag är underbar Nettan!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Dotterbilden är ju självklart finast men bild nr 3 den är också fin. Det är något visst att gå i en skånsk bokskog, visst är det...

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin