onsdag 11 mars 2009

♥ Snabba veckor ♥

Dagarna går grymt snabbt, jag hinner knappt med känner jag eftersom jag jobbar oregelbundet jobbar jag intensivt några dagar och sedan blir det några dagars ledighet, och ibland som det varit den sista veckan blir det bara en dags andningsutrymme innan det är dags för arbete i gen. Förra veckan var det totalt sex arbetsdagara, denna vecka blir det tre, och jag behöver min sammanhängande ledighet som börjar i morgon eftermiddag, det ska bli oerhört skönt även om jag trivs med mitt jobb.

I måndags tog vi en tur till svärföräldrarna, testade bageriet i byn, som baka bröd på gammalt vis i stenugn, bördet var underbart gott.



Tisdag, onsdag och imorgon har varit och är tuffa dagar på jobb, men det har även varit dagar då jag fått kvällarna tillsammans med familjen, och de är oerhört värdefullt även om jag är så trött så jag stupar i säng på kvällarna och gärna sover typ 9 timmar/natt, men jag behöver det verkligen! Har planerat att baka men det får nog blir något enkelt ikväll alternativt i morgon.

Helgen som närmar sig är fullplanerad med barn som ska på födelsedagskalas (tre helger med kalas på raken och fler lär det bli), middag och finalen i melodifestivalen med goda vänner på lördag och så träff med en tvillingmamma som har fyra tuffa månder bakom sig! Längtar efter att träffa dig och pojkarna fina L! Har också hunnit med att starta en blogg till ett gäng fina ungdomar som jag kommer att tipsa om i den närmaste framtiden!



Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin