lördag 7 mars 2009

Lördag morgon


En aktiv lördagmorgon i vårt hus. Vi börjar med lite sovmorgon, men sen drar aktiviteterna igång. Store sonen ska i väg, tvättmaskinen snurrar, ska försöka hinna med att baka lite innan jag åker till jobb. Här hemma ska familjen helt enkelt ha en härlig lördag, och titta på andra chansen. Har lämnat min röst till mannen som lägger min röst på... Sarah Dawn Finer, som gjorde ett ypperligt framträdande förra lördagen. Dottern kommer säkerligen rösta på en av sina favoriter; Caroline af Ugglas, Snälla, snälla snälla...
Bilden ovan visar mina samlade bakatiraljer en lördagkväll!
Trevlig lördag önskar jag mina läsare!

Nettan
(Ps Lotten på din fråga om familjemöte skriver jag svar imorgon!)




1 kommentar:

  1. Hej hej. Kikar in från Fyra årstider(Lotta).
    Vilken fin blogg du har. Kommer garanterat tillbaka igen. Kram kram

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin