söndag 22 mars 2009

Ljuvligt är...

... att få en stunds vila tillsammans med dig min älsklingstjej!

Min lilla tjej och jag är tajta, det blev så redan när hon var nyfödd av olika skäl, och under de år som gått har den närheten bestått. Nattetid har vi en nattvandrare av stora mått i hennes tvillingbror, oftast sover vår tjej ensam i deras rum och brorsan i vår säng. Nu när jag jobbat intensivt i flera dagar så har prioriteringarna handlat om återhämtning men efter mitt sista pass idag så handlade helt och fullt om mys, om närhet och kärlek. Jag och vår lilla tjej hamnade i soffan, med närhet i fokus, helt och fullt! Att bara få vara nära en liten stund gör så mycket och i dag var det bara vi tjejer.

I morgon väntar en ledig måndag tillsammans med mannen och de yngsta, ska bli härligt efter att ha jobbat hela helgen! Ska försöka fotografera massor. På tisdags ska store sonen och göra antagningsprov 1 på gymnasieskolan han har valt som första val (håll en tumme) och vår dotter ska ha en ledig dag hemma. Sedan jobbar jag onsdag och torsdag och så är jag ledig helgen så det kommer alldeles säkert blir en bra vecka!
Hoppas ni andra få en lika härlig vecka!

Nettan

1 kommentar:

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin