tisdag 3 mars 2009

Ledig onsdag

Och för mig innebär det frukost, långpromenad och träning inne på sjukhuset i Lund. Alltför många onsdagar har jag tvingats säga nej till min träning men imorgon så är det äntligen dags, 45 min i 36 grader varmt vatten kommer att göra underverk för min kropp och min idag rätt så onda nacke.


Har tillbringat större delen av kvällen som fredsmäklare mellan två trilskande femåringar som gemensamt gör utfall mot den trötte storebrodern. Jag har också hunnit med lite planeringar, och vet nu att den 14:e kommer goda vänner hit så jag ska jaga menyförslag till den kvällen då vi ska äta gott och dricka gott samt kolla på melodifestivalfinalen. Idéer till meny tas tacksamt emot, sist vi åt middag tillsammans stod en kväll i Italien på menyn så denna gång får vi komma på något bra????


Bild från Lexington

Längtar tills det är dags att tända grillen och äta middagen utomhus med minimalt förarbete.

Nettan

2 kommentarer:

  1. Grattis Nettan. Du har vunnit diskborsten från Rice. Maila mig namn och adress så kommer den på posten.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Norrländsk meny kanske? ;)

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin