söndag 15 mars 2009

Ännu en helg...

... som bara rusat fram, dagar som är så värdefulla och går så snabbt förbi! Helgen har bjudit på massor av kul saker. Mysig fredagkväll tillsammans med familjen. Lördag som gått i förberedandets tecken (tyvärr lade batteriet till kameran av och behövde laddas så bilder blev det inte många!), middag med våra fd grannar som flyttat in till byn, där vi dukat fint, åt och drack gott, tittade på melodifestivalen, sjöng singstar.

Dagen idag har också varit underbar, träff med söta Lotta och hennes pojkar och jag blev så inspirerad att ta itu med min viktminskning igen tack vare dig vännen, så nu flyter jag i varje fall denna vecka så får vi se hur det går? Ett steg i taget, tänker kombinera flytandet med Viktis så jag kommer igång och får en kickstart! Med tanke på mitt jobb är det ju bra att ta till även där eftersom jag oftast inte har tid att äta vare sig lunch eller middag!
Annat idag är att vi har hållt på och fixat i barnens rum, tänk vad nya gardiner kan göra eller nya påslakan i deras sängar?? Massor kan jag tala om!











Nettan

1 kommentar:

  1. Låter som en sådan där helg som man laddar batterierna med.
    Jag har kört VV två veckor nu, fast på egen hand den här gången. Får se hur länge jag orkar. Men jag SKA....
    Kram.

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin