fredag 20 mars 2009

After work!

Vacker solnedgång ute på landet
Fotograferat från ovanvåningen/baksidan


Åter igen en härlig vårdag så här tidigt i mars. I dag har jag däremot jobbat hela dagen, först på jobb och sedan hemma. Kvällen avslutar vi på indiskt vis, jag är nog den ende i familjen som under mina år på Arlanda har testat Naan-bröd med kyckling och ris vid ett tillfälle då vi var ute och åt i London, men det är ju snart 15 år sedan, typ!



Det blir en lugn kväll här hemma eftersom jag jobbar helgen, lite tittande på TV, en bra bok och mys med barnen innan det är läggdags för dem! Nu när våren närmar sig med stormsteg kommer det att märkas eftersom att bloggen blir mer och mer inriktad mot utesäsong och trädgårdsliv, och det kommer bli färre med inlägg för jag prioriterar familjen och dagarna ute mer än att sitta framför datorn! Men finns det tid för blogg och bilduppdateringar som kommer de!

Snigelpark á la yngste sonen!

Kram & trevlig helg!

Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin