fredag 1 november 2013

Galleri fredag - Stilleben, och välkommen November

Vad passar bättre på en fredag än Galleri fredag, vill du vara med på dagens tema skriv in dig hos Annika. I går var det Halloween och barnen var ute på bus eller godisrunda, konstaterar att sonen fick mer än dottern och de var så fina när de gav sig ut på sin runda, Williams högsta önskan det här året är att uppleva Halloween på riktigt någon gång, så vi får väl se om det går att ordna?


Men åter till dagens galleri fredag här kommer mina bilder:






----

I dag välkomnar vi november, allhelgonaafton i dag och jag tänder ljus för hopp och saknad, för kärlek och längtan. Minns med glädje. November är en välkommen månad och jag ska njuta av härliga promenader, Verksamhetsförlagd utbildning och slutfasen på skrivandet.

Kram & trevlig helg!

8 kommentarer:

  1. Ni måste åka till USA ngn ggn och fira Halloween. DET skulle dina barn, och DU, älska.
    Så fina bilder.
    Önskar dig en toppenhelg!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!

    För mej är november värsta månaden på året, mörk och tråkig...

    SvaraRadera
  3. Vacker brobild och jag älskar prismor!


    Tyvärr har min dator kraschat nu när jag ska vara värdinna! Trist!! Återkommer...

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder kära Nettan och den första på bron är helt magiskt vacker. Vilket ljus och vilken känsla det måste vara att stå där under brofästet. Galet vackert Nettan!♥

    Jag kan tänka mig att ni alla skulle gilla att fira Halloween i USA. Jag håller tummarna för att sonens önskan går i uppfyllelse en dag.

    Jag hoppas att din november blir strålande fin och fylld med mycket av det som du tycker om och som ger dig kraft. Ha nu en fin helg vännen.♥

    Kram Lotta

    Ps. Tack snälla Nettan för din fina födelsedagshälsning. Vad glad jag blev! :) När du har tid och lust får vi ta den där fikastunden och prata bok och livet. Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Å, Nettan! Vilka stämningsfulla bilder. Jag tycker precis som Lotta att den på bron är magisk.

    Så roligt att ni gjorde "trick or treat" igår - det var så mysigt här igår med läskiga besök, godis och fina pumpor. Jag tycker det är så fint så jag har tagit Halloweenvecka ;)

    Hej november säger jag med - månaden börjar bra med resor som jag ser fram emot.

    Trevlig helg och stor kram!

    Lotta

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder med olika teman. Ja, man behöver verkligen något att pigga upp sig med i november.
    Hälsningar
    Birgitta

    SvaraRadera
  7. Oj, den första bilden är ju helt fantastisk!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin