måndag 25 november 2013

Produktiv helg

En efterlängtad helg har det varit, pappa/morfarbesök som betyder så oerhört mycket för oss alla. Vi har  gått promenader, njutit av goda grytor och pappa hjälpte till att laga sin favoritgryta med rökt sidfläsk och kantareller. På det stora hela har det varit en härlig helg även om en liten knut av oro inför morgondagens tandutdragning har funnits i min maggrop.







Adventförberedelserna har startat julmusik på spotify och massor  med levande ljus, älskar den här tiden på året och det enda som saknas är snön, men jag är glad över att vi fick lite minusgrader nu i helgen, det skapar lite härlig atmosfär och känsla och jag vet att det finns fler än jag som inte är så förtjusta i gröna jular. Såg på skidor i går från Bruksvallarna, massor med snö med skånska mått mätt, avundsjuk, kan du ge dig på!




Önskar alla en skön vecka, och ni får gärna skänka en tanke när jag möter en rädsla i morgon hos tandläkaren...

Kramar

2 kommentarer:

  1. Hoppas du också får en fin vecka. Mysigt med helgbesök ;-)

    Kram N

    SvaraRadera
  2. Din pappa ser ut som min pappa. Så gullig :-)
    förstår då väl att ni njuter av att ha honom hos er nu. Härligt!
    Och all god mat. MUMS!!
    Älskar denna tid på året så otroligt mkt, precis som du.
    Snö ja, det vill jag också ha.
    Det gick nog superbra hos tandis, det tror jag.
    Kram!!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin