måndag 1 april 2013

Ur funktion...


... just nu fungerar jag inte som jag ska, hjärnan segar ena sekunden och i den andra segar sig kroppen.Jag är så tacksam för er kära bloggvänner som håller modet upp och hejar på men de senaste dagarna har jag åkt berg och dalbana. Och jag vet att det kan vara så, att även om jag levt länge med sjukdomen kring mig, och i mig så var det ändå tur att jag var helt ledig när insulininställningen påbörjades för det är inte bara att vips börja med insulin och så är det bra. Det är bättre men det tar nog tid innan jag blir jag igen, innan rutiner och tankar faller på plats. Så kära ni jag ber om en sak, tålamod, tids nog hittar jag tillbaka till mitt skrivande för just nu finns det inte några ord i min sega hjärna...

Kramar


Alla bilder från tumblr.com

5 kommentarer:

  1. Självklart har vi tålamod att vänta tills orden återvänder hos dig. Du skall lägga all kraft på dig själv och din hälsa!
    Under tiden skickar vi styrkekramar till dig och önskar dig en god bättring och att du ska hitta den balans som krävs för att du ska må bäst.

    Ha det så fint som det bara går, vännen! Tänker på dig.

    Bamsekramar
    Suz

    SvaraRadera
  2. Hej Finaste! Åh, vad ledsen jag blir att höra detta. Jag har ju inte varit in på bloggens värld på ett tag! Krya på dig snälla du, vi finns ju här när du orkar! Tag hand om dig och vila mycket! Du ska se att det ordnar sig, många varma kramar till dig och jag ska skicka energi till dig med tanken!

    SvaraRadera
  3. Finaste Nettan, du ska bara fokusera på dig själv, din hälsa och din familj just nu. Vi finns här. Alltid. Det vet du.

    Varma kramar
    Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin