söndag 29 juli 2012

Perfekt avslut på en söndag


Recept på en bra söndagkväll:

1 mått av ditt favoritte



Fyll sjudande vatten i din favoritmugg, tillsätt socker och mjölk och ev citron om du vill...




...till detta kan scones, nybakat bröd, knäckemacka ja vad du vill avnjutas tillsammans med en bra bok, sommarskymning, eller en härlig film.


I morgon är det måndag, för vissa (maken) börjar andra arbetsveckan efter semestern, för oss andra är det semesterlyx i tre veckor till. Om jag njuter? Det kan ni ge er på, på bordet bredvid sängen väntar en klassiker av Jane Austen.

4 kommentarer:

  1. Hej Nettan!
    Kul att du hittade in till min blogg!
    Ja visst är Haväng fantastiskt! Den platsen slutar aldrig att fascinera mig!
    Roligt att få kika runt på din fina blogg!
    Önskar dig en fin kommande vecka.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nettan! Så vill jag ha min kväll...ska också göra mig en kopp te och njuta ;)

    Har nybakade muffins hemma!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket bra recept :)
    Sv. Jag är bra på att njuta när jag har många bollar i luften så ledig måndag är inte optimalt för mig just nu ;) Men jag försöker!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas att du njuter för fullt av sköna semesterdagar Nettan och tipset om ett erfekt avslut på en söndagskväll tar jag med mig till ikväll. En kopp te (utan mjölk och socker dock), en blåbärsmuffns och någon bra film lär det nog bli här. :)

    Sköt om dig och njut av din semester!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin