onsdag 4 juli 2012

En ledig onsdag

Kan man spendera på många sätt! Jag var flitig igår, fick massor gjort så idag bestämde jag mig för att var lat! Skönt var det! Började med en god stund i solstolen, sen lite innepyssel och så tillbaka till den sköna stolen! Barnen har kommit in i sommarlovslunk och det är så gott att se dem njuta av lediga dagar!




Men solen försvann och visst är det skönt att sitta där och njuta/slappa/läsa men dags att planera dagens middag och allt annat som jag försakat idag när jag softat...

2 kommentarer:

  1. Härligt med en dag i solen Nettan! De dagarna är så viktiga. Bara vara. Och vilken solig och varm dag vi har haft idag. Ljuvligt!

    Sommarlovslunken har infunnit sig här hemma också och det värmer så gott i hjärtat att se hur de njuter av sitt välförtjänta sommarlov. Att fånga dagen och själv styra över vad man vill göra. Vilken lycka det är!

    Ta hand om dig vännen och njut av den sköna sommaren!

    Stor kram
    Lotta

    Ps. Vad fint du har gjort här på bloggen! :)

    SvaraRadera
  2. Så ska det vara. Njut av livet. Man blir inte lyckligare för att man hela tiden är någon annanstans. Enkelt, men svårt ;-)

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin