fredag 20 juli 2012

Om sex dagar...



... är det dags, i går firade mina arbetskamrater mig eftersom jag är på semester när min dag inträffar nästa torsdag! Två vackra skålar som en kollega har gjort i underbara turkosa färgskiftningar.
I sex dagar till är jag yngre än 40 år. Men hur är det, är inte ålder en siffra? En själ kan i bland även fast man bara är 20 år vara full av visdom medan det också kan vara tvärtom. Nåja jag är  glad att jag är den jag är, har min underbara familj, mina vänner, men det var ingen big deal att fylla 30 år men nu ett decennium senare känns det ändå att mycket har hänt på det decenniet. En älskad man, två underbara barn till, vårt bröllop och andras, begravningar, vänner som fattas en, sjuksköterskestudier, en student och så den där livsglädjen. Ja åren mellan 30 och 40 har jag hunnit med galet mycket helt enkelt! Jag njuter av livet helt enkelt!

Kram och trevlig fredag! 

2 kommentarer:

  1. Underbart!! Ålder är en siffra, absolut!

    VARMT grattis Nettan, till din födelsedag. Så mycket fint och vacker du har i ditt liv.

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Härligt Nettan! Fortsätt njuta av livet och grattis så här litei förskott på din dag. Fira med bravur och njut.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin