måndag 2 april 2012

Att förgylla en kulen aprilkväll...

... det är ganska enkelt, lite dagbokstankar, en stor mugg med Earl Grey och så favoritklassikern i ny tappning, mannen skrattar åt mig och frågar om jag inte sett alla snart? Jodå svarar jag glatt, kan bara inte bestämma  mig för vilken version som är den bästa? Vilken Jane Eyre filmatisering gillar du? Det finns ju några att välja på. Och apropå Jane Eyre, mannen och barnen tog en tur till biblioteket i dag. Sonen 8 år gammal har en härlig läslust och läser just nu böcker om medeltiden, och mitt bland alla barnens böcker ligger Jane Eyre som seriealbum... har inte sett det förr men det är värt att undersökas? Lovar att återkomma om det...





Kram & trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin