onsdag 30 november 2011

...

Ord känns överflödiga, att flytta suger verkligen musten ur en, och jag blir i varje fall stingslig och lättirriterad. Ingenting är där det brukar vara, saker får nya platser och det var i helgen svårt att inse att denna lilla radshuslägenhet skulle förvandlas till ett hem, och ett fungerande hem samtidigt som det gamla tömdes ur för att städarna skulle komma. Aldrig mer att jag flyttar från stort till mindre boende, för att göra det är att utsätta sig själv för en grym upplevelse. Jag har under denna flytt fått en ny bästis, återvinningsstationen, oj vad mycket man kan återvinna där. Det har blivit många vändor dit, mycket kläder till Myrorna, mycket som bara har varit att slänga rätt upp och ner och då känns det bra att det förhoppningsvis kommer vår miljö till godo.

Utan all den hjälp som vi fått av fina vänner, bästa svägerskan och min kära pappa & hans fru hade den flytt aldrig gått vägen. Är så otroligt tacksam för den hjälp vi fått... Nu däremot ska jag skapa vidare och få ordning på allt, bilder kommer vid ett senare tillfälle.

Kramar

1 kommentar:

  1. Jag förstår Nettan! Det är mycket påfrestande att få allt att gå ihop. Att downsiza är också en utmaning i sig. Att rensa är bra, men det kan bli megarensning också som ökar stressen.

    Fint att ni har så mycket hjälp!

    Varm kram och hoppas du får pausa mellan varven. Det blir bra när saker och ting faller mer på plats.

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin