söndag 6 november 2011

Söndagsfeeling

Flyttpackningen artar sig och just nu lever vi verkligen i kartonger, många lådor och skåp är tomma och varje ledig stund packar vi något. I går packades alla böcker, i dag har jag gått igenom dotterns garderob och snart är allt som har med media packat, både DVD, CD och gamla VHS-band är packade. Adventsgrejorna ligger snart redo i sin kartong och sen är de bara lakan och handdukar kvar att packa ner, vi ska bara fixa några fler flyttkartonger först! Till veckan åker mannen till återvinningen med massor av saker som ska på loppis och det känns befriande att bli av med alla dessa kassar med gamla kläder som kan komma andra till glädje och med böcker som jag dömt ut och som andra kan få läsa! Dessutom håller planer på att ta form och förändringar kan komma att ske som är otroligt positiva, vi får helt enkelt se vad veckan har att bjuda på!

Nu däremot blir det avkoppling med en DVD, en kopp TV och sen söndagspizza (hemlagad sådan), och jag har förresten valt glasögon nu, på tisdag blir det besök till optikern och sen tar det ca 2 veckor tills jag får mina nya, men jag får dras med mina gamla till vardags här hemma och ha linser på jobbet (HUA)! För er som undrar föll valet på det översta paret! Tycker stenarna på skalmen är tuffa!



Nu väntar en ny härlig vecka med massor av arbetsdagar, en utflykt och till helgen vacker konsert i domkyrkan, och go middag med fina vänner!

Kram och trevlig vecka

1 kommentar:

  1. Hej! Så kul att hitta dig, hoppas du vill besöka vår blogg tre tanter, vi är tre 50-talister som skriver om ditten och datten.

    Välkommen hälsar Tant Gredlin

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin