lördag 28 februari 2015

Några av mina favoritbilder i februari...

Sista lördagen i februari, som alltid har februari rasslat iväg och så klart finns det fina februaribilder, nedan är några av dem. 
Om jag summerar februari, så inleddes den med sjukligheter men vi är alla krya nu och mår bra. Jag har tagit itu med mina mål och haft några otroligt viktiga och utvecklande möten på det personliga planet. 
Att gå iväg till någon och få hjälp att hantera saker och ting är viktigt men det viktigaste är att inse att man inte alltid är starkast ensam och ta mod till sig och be om hjälp när hjärnan går i baklås och man inte vet vad som ska göras. Viktigt är också att det inte finns några rätt eller fel, vissa saker går inte att hantera rationellt och logiskt när känslor är inblandade.


Sonen har varit hemma, vi fick höra en fantastisk inspelning av ett av hans stycken som han nu ska använda för att söka stipendie. Dottern har fått sin efterlängtade flöjt och övar flitigt hon med.




Sista veckan i februari har bjudit på vackra dimmiga, frostiga morgnar med otroliga soluppgångar. Tur att telefonen har bra kamera när det handlar om ögonblicksbilder.


Och vårt lilla torsdagstrassel, på söndag blir han fem månader och han har bott hos oss sedan 1:a advent, total villkorslös kärlek och han är så underbar, sådan liten personlighet som tycker om att busa, som får oss att skratta och som tvingar mig att lägga upp gardinerna igen och igen. 



Och så alla dessa tulpaner, knoppar som sticker upp i min rabatt och vackra buketter inomhus, älskar verkligen att se denna blomma och tröttnar aldrig, så vackra och så många färger, helgens bukett från vitt till mörkaste lilla. 

Ha en underbart skön helg, nästa gång vi hörs är det mars och kanske ligger våren bakom hörnet och lurar! <3 p="">

2 kommentarer:

  1. Du verkar vara så klok och vis.
    Hoppas vi kan ses en dag IRL.
    Dimbilden älskar jag. SÅ otroligt vacker!
    Håller med dig om tulpaner. Så vackra.
    Ha en fin måndag.
    Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Annika vad du är söt! Tack, Hoppas också att vi får tillfälle att träffas någon gång, hade varit så kul. Ja dimbilden blev bra, sådan fin morgon och jag hade önskat att jag kunde ha tagit en promenad men i stället jobb för hela slanten.
      Kram och tack

      Radera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin