torsdag 21 februari 2013

Torsdagsbakat

Tentan i morse klarades av på en timme, oerhört skönt att ha det bakom sig men sedan vet jag ju inte om det jag svarat är rätt, vi får se?

Väl hemma tyckte barnen att vi skulle baka och tja varför inte, de små barnen bestämde sig för klassiska kanelkakor och jag fick ta hand om bullarna, denna gång blev det hittepå - recept, med choklad, både gott och kul att variera sig, vi får väl se vad resten av familjen tycker, de blev inte lika söta som vanliga bullar kan bli. Så med bra spellista på spotify röjde vi i köket barnen och jag, vi tar hand om vår härliga torsdag.


I morgon blir det lite artikelsök och lite annat pyssel med uppsatsen och på måndag börjar nästa kurs, skolhälsovård (något jag har massor med poäng i men jag går den ändå). Och efter den kursen går vi in i rena medicin och kirurgimomenten, såg preliminär föreläsarlista idag och flera av kollegorna föreläser, ska bli spännande att lyssna på dem. Men jag tar det kurs för kurs och njuter av tillvaron, av att läsa och att vara. Så nu kopplar vi av och njuter av de dagar som komma ska! Sen nästa vecka är det Göteborgssökningarna som gäller för sonen så jag får ladda massor med positiv energi till honom så att det går bra! Ha en skön torsdagseftermiddag/kväll!

Kramar

1 kommentar:

  1. Så skönt att din tenta är avklarad!! Håller tummarna Nettan att det har gått bra. Det känns så :-)

    Jag kan inte sluta titta på dina härliga bilder. På bullar och kakor. Jag blir så sugen nu att jag måste ha något.

    Koppla av nu och njut att det är över med tentaskrivningen!

    STOR kram
    Lotta

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin