fredag 22 februari 2013

Galleri fredag en bild säger mer än tusen ord

Fredag igen och idag handlar det om att en bild säger mer än tusen ord, men jag kan inte bara välja en bild utan jag har letat i mina bildsamlingar  och plockat fram bilder som betyder något för mig! Så njut och i slutet av inlägget hittar du andra som är med i Galleri fredag.  Få se om ni listar ut  vad jag vill säga med dagens bilder!

Det är Annika i Umeå som bestämmer teman i februari. 






















Den något osorterade och ouppdaterade listan:

Annika i Washington

Ha en underbar fredag!

4 kommentarer:

  1. Dina fina barn!!
    Verkligen FINA och talande bilder.
    Bilden på dig och din tös längst ner är underbar!
    Ha en finfin helg!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! För mej blev det också flera bilder på barnen - såna bilder brukar inte behöva några ord!

    SvaraRadera
  3. UNDERBARA bilder! På barnen, på dig, tillsammans. Ljuvligt!

    Finaste Nettan, ha en skön helg nu.

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga och talande bilder.

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin