fredag 30 september 2011

Fönster

Förra helgen var vi med store sonen på en orkesterrepetition, kulturskolan i Lund delar ju lokaler med det gymnasium som han går i LEL (Lars-Erik Larsson gymnasiet) och aulan i denna gamla skola som tidigare varit en flickrealskola har så vackra fönster. Varje gång jag befinner mig i den aulan så fascineras jag av fönstren, nu i söndags kom jag i håg att ta  med mig kameran.




Annars är det dags för en jobbhelg för min del, de andra ska fortsätta att kasta/köra skräp och vi ska nog hinna med att börja packa lite flyttkartonger denna helg. Funderar lite på att sälja av lite möbler inom kort för att hinna med det innan den stora flyttkarusellen drar igång i mitten av oktober då jag vill packa allt. Mina packningsplaner för helgen är att packa ner allt porslin vi inte använder och sortera ut det som ska till loppis i stället för att flytta med oss. Kanske hinner jag med att börja packa ner mina böcker också, vi får se vad som hinns med.

Kram och trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Vad vackert!

    jag gillar dina fina backgrundsbild också Nettan, glömde att skriva det igår.


    Hoppas ni får lite helgmys bland packandet också.

    Kram!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin