lördag 3 september 2011

En lördag med höjdpunkt!


I dag är en lördag då det blir lite egentid med mannen, och biobesök med kära svägerskan, det är denna feelgood film som står på schemat att se, har verkligen längtat och lovar att berätta vad jag tycker sen!
Jag tycker om mixen av skådespelare, Julia Roberts (gammal favorit sedan Pretty Woman) & Tom Hanks ( från en av mina andra favoriter Forrest Gump), så förutsättningarna för att det är en bra film finns ju!




Annars blir det en lugn lördag med mestadels hemmapyssel, jag umgås med min bästis blodtrycksmätaren i några timmar till och försöker att fungera så normalt som möjligt, gäller ju bara att stanna upp när den mäter och hålla armen väldigt stilla för annars hämnas maskinen och ökar trycket på manschetten och det gör galet ont i armen. Men det handlar bara om några timmar till!

Barnen har kompisar här och det är med andra ord en lördag precis som den ska vara!

Ha en härlig helg!


2 kommentarer:

  1. Jag vet inte vad som hände med min kommentar, men den försvann!

    Iallafall...perfekt lördag Nettan. Skön blandning av det ena och det andra. När det här skrivs hoppas jag att du är klar med blodtrycksmätaren ;) - du sitter säkert på bion. Hoppas filmen är bra!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta!
    Jag var i varje fall på väg till bion och blodtryckmätningen var avslutad, så långt så rätt!
    Filmen var underbar!
    Kramar till dig vännen!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin