söndag 28 mars 2010

Mot ljusare tider

Äntligen går det mot lite ljusare tider!

Veckan som gått har bjudit på jobb, utbildning (i att bygga lego), bus med barnen och en bra bok. Jag har också hunnit med att köpa klänning till ovan nämnda festligheter, fixa kläder till barnen, planera in besök hos Helen på salongen så att jag blir fin i håret.

Helgen som varit har jag arbetat, varit och ätit god middag tillsammans med mannen i mitt liv hemma hos en fin vän. Njutit av söndagsstek tillsammans med familjen och nu har barnen påsklov. En snabb vecka väntar eftersom jag nu jobbat helgen, har två nattpass framför mig (tis-tors) och sedan fredag och lördag kväll nästa helg eftersom jag ville vara ledig lite längre fram så vi kan åka på en tur till Värmland när min älskade lillebror och hans fina tjej ska gifta sig!

Här hemma har det annars varit fullt upp, massor att göra både inomhus och utomhus. Vi planerar för musikpub tillsammans med fina vänner nu i april, ett besök i Höganäs hos underbara vänner, Värmlandsresa och en konsert att gå på. Så helgerna i april börjar bli fullbokade, vi ska även få in kalas för barnen. Men allt har sin tid!

Hoppas att ni alla får en fin påskvecka!

1 kommentar:

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin