onsdag 17 mars 2010

Att leva varje dag

En vanlig mamma, med ups and downs, att bra dagar är lika värdefulla som dåliga dagar, och tro mig dåliga dagar har jag haft min beskärda del av precis som många andra! Min förra blogg var mitt andningshål under några mycket tuffa år då twinsen var små och jag pluggade och jag är glad att jag skrivit ner och bevarat för det är bra att ta fram när man har dåliga dagar ibland för jag inser när jag läser att jag har det oerhört bra här och nu, mitt i livet!

Vi har varit på utflykt idag barnen och jag, träffat en fin vän och hennes lilla flicka, min fina vän betyder oerhört mycket för mig och jag är glad att jag fått dela deras äventyr att bli föräldrar till denna underbara lilla tjej!

Att ha förmånen med lediga vardagar är undebart, att kunna ta barnen ledigt från förskolan och bara dra iväg och hälsa på fina vänner förgyller tillvaron eller som min käre far uttryckte det idag att jag är rastlös och jag håller med, visst det är skönt att bara vara hemma och pilla naveln i bland men jag tycker om att ha att göra och jag delar det gärna med barnen eller med fina vänner!

Inredningsmässigt händer det inte så mycket just nu, men det kommer bara vårinspirationen kommer tillbaka. Under våra veckor i sjukträsket försvann den glädjen och jag har inte hittat tillbaka till den inspirationen ännu, finns så mycket som jag skulle vilja visa och göra men jag får återkomma till det när inspirationen är tillbaka.

2 kommentarer:

  1. Jag glömmer aldrig kvällen då vi träffades för första gången allihop. Tänk att vi nu har så många fantastiska barn trots svårigheterna vi haft=)

    SvaraRadera
  2. Tack för fina ord. Du betyder mycket för mig också! Kram

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin