lördag 6 mars 2010

Här och nu

Här och nu är det vardag igen. Gick av nattskiftet i morse och har haft en fantastisk lördag så här långt. Telefonsamtal med en fin vän som nyligen blivit mamma, möte med fina svägerskan och söta Liselott som förgyllde vår eftermiddag. Promenad i iskallt solsken. Ord som fastnar på pappret och som tillsammans bildar en helhet och en mening, nu ska det bara finslipas.
Under kvällen lite god mat och helgmys tillsammans med familjen, välsignat skönt.

I april ska vi på bröllop och jag har redan nu börjat fundera på vad jag ska ha på mig, killarna i familjen har det enkelt, kostym, Linnéa har redan finklänningarna redo och Wille blir inte så svårt, men jag, vad ska jag ha på mig??? Tips någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin