fredag 12 mars 2010

Desperat längtan

Efter VÅREN!

Efterlyses med ljus och lykta! Förra helgen var så hoppfull, då verkade den vara på g även om det var kallt i vinden och det fick en att frysa på eftermiddagspromenaderna. Jag längtar efter att sitta med mitt morgonte på terassen och höra fågelkvitter. Efter att få plantera blommor och rensa i trädgården, att få sitta på trädäcket med min frukost. Jag tycker om alla årstider, favoritårstid är hösten men jag tilltalas ändå av våren! Trädgården är en sorglig syn så här i slutet på vintern, så det ska bli skönt när det går att börja röja igen i trädgården när snön smält undan och värmen kommer tillbaka!

Andra vårtecken är att företaget med de randiga barnkläderna lanserat vårens skaljackor i härliga färger, båda barnen har valt eftersom det är två år sedan vi handlade sist så är det snart dags igen, jag blev förtjust i den gula vindfleecen , men den gick inte hem hos barnen.

Har surfat runt på jakt efter löpare till matsalsbord och köksbord men inte hittat något speciellt så tips emotages tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin