torsdag 28 maj 2009

Skånemässan

Vi besökte Skånemässan mannen och jag idag, intressant för visso, men nästa år siktar vi nog in oss på Hem och Villamässan istället. Att bli påhoppad av ivriga säljare göratt jag känner mig trängd och idag träffade vi på sådana, jag tycker om att gå på mässa, kolla i montrarna och inspireras men aldrig att bli påhoppad och nästan övertalad till något som jag förut haft problem med så känner jag att jag drar öronen åt mig. Vill gärna få fundera innan jag fattar beslut och där tänker mannen och jag lika.

En del fynd gjorde vi, lite pysselgrejer till barnen, stämplar och färger bland annat, vi hittade en sak som vi letat efter, och det är en sak i metall som man drar med i håret och som gör att man slappnar av. Ser helfestligt ut men är verkligen underbart skönt. Favoritmarmeladen från S:t Dalfour fanns till bra pris så det blir till att baka frukostbullar någon morgon och överraska familjen med. Jag jobbar hela pingsthelgen så den är fulltecknad samt att jag ska sjunga på söndag innan jag har lite ledigt igen.


Nya joggingskor som ska ta mig långt och favoritmarmeladen


Pyssel på prov!




Med önskan om en skön pingsthelg
Nettan

2 kommentarer:

  1. Jag vet exakt vad för stålmojjäng du menar! Jag tillhör de som absolut inte gillar den, jag blir grymt kissnödig när någon använder den på mig. Inte alls avslappnad. Men så är ju jag lite konstig också ;-)

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Är det den som ser ut som en ballongvisp? Kan tänka mig att det är skönt....

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin