torsdag 28 maj 2009

Krig och Fred

För 20 år sedan grät jag mig igenom Krig och Fred av Leo Tolstoj, jag läste långt in på nätterna om Natasja Rostova, furst Andrej Bolkonskij, alla förvecklingar och turer samtidigt som ett brinnande krig hela tiden hotar tillvaron.

Lägg sedan till att jag tycker väldigt mycket om kostymdrama så vet i alla vad jag gör på tisdagskvällarna. Nu hinner jag inte med att se det live men det går att spela in och sedan se på DVD, igår tittade jag ikapp och tårarna rann givetvis över eftersom jag är så sentimental, men det är en fantastisk historia, så har du inte läst den rekomenderar jag det och missa inte Krig och Fred på TV.








Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin