fredag 27 juni 2014

Halvårskoll

Från januari till juni, ett halvt år som passerat så snabbt igen, härom dagen den 24 juni sa Wille att om ett halvår mamma då har jag ätit julmat och öppnat mina julklappar. Att tiden går fort det kan vi nog alla skriva under på men i bland finns den där känslan av att dagarna och timmarna står still. Just här och nu mitt i natten när jag förbereder detta inlägg är en sådan stund. ledvärk i min nacke håller mig vaken, kan inte hitta något skönt läge just nu där huvudet får vila så det slutade med att  jag hamnade här och hör alla andra snarka och snusa. Men ett halvår har ju gått och ungefär lika länge har jag varit smärtfri men i bland kommer en ledinflammation och trasslar till tillvaron en stund. Men här är min halvårskoll och vi börjar med januari 2014.




Januari 2014, ett år av tjänstledig tar slut, jag börjar jobba igen  och njuter av tulpaner.



Februari 2014 vi firar två fantastiska tioåringar saknar snön

Mars 2014 då...
Fastnade i en fantastisk tv-serie (har fortfarande ngt avsnitt kvar) och vi njöt av promenader med vitsippor



April 2014


En tur till Torslanda och Styrsö, ljuvligt...



...och en tur till Nackarp/Skäralid




Och mot slutet av månaden fantastiska körsbärsblommor


Maj 2014



Frukost i Botan (Botaniska trädgården) Karneval i Lund (Lundakarnevalen) och skolövernattning maj var som alltid fyllt av aktiviteter.

Juni 2014
Skolavslutning, flytt och bara vara tid.




Nu får vi se vad andra halvåret av 2014 har att bjuda på?

Ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Vilket halvår! Så snabbt det går, fast man ibland tycker att det inte gör det. När man tittar tillbaka så inser man hur mycket som hänt (och det faktum att det är jul om nästan exakt sex månader!) Jättefina bilder Nettan! Ska bli spännande att se vad mer 2014 har att erbjuda. Skönt att du har haft mindre ont under detta året.

    Stor kram!

    Lotta

    SvaraRadera
  2. Visst går det fort och det kan kännas svårt att stanna upp. Hoppas nu att din värk går över och att du får ett bra halvår framöver!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin