torsdag 6 januari 2011

Influensa?

Förmodligen är det så? Uppdateringarna i bloggen har varit få pga av detta. Det elände barnen och jag drabbats av med hemsk hosta och feber och typiska influensasymtom tyder på att det varit någon form av influensa. Store sonen har bihåleinflammation som vi hoppas ska läka ut till skolstarten nästa vecka och de små har äntligen frisknat till men jag går här och hostar, fortfarande.

Vi har haft sköna lata dagar, sovmornar, bra böcker och filmer, långa promenader och lite pussel och spel. Barnen har pärlat pärlplattor i massor. På det stora hela har det varit en bra ledighet men nu väntar vi på att vardagen ska rulla igång igen. Mannen ska skriva sitt examensarbete och store sonen hittar säkert ett nytt projekt. Hösten/Vintern har varit intensiv i och med hans deltagande i Vivaldis vinter. Vi var och tittade på föreställningen för en vecka sedan och det var fantastiskt!

I dag väntar lite snöskottning och kanske en promenad i snön och blåsten. Sen ska jag pyssla lite här hemma, kan nog behövas om jag säger så! Lite fina vinterbilder bjuder jag på!




1 kommentar:

  1. Jag funderade några sekunder på om det var svininfluensan som alla grabbarna åkte på hos oss? Man kan ju inte veta om det är en "vanlig" eller just den?!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin