torsdag 6 januari 2011

Inspiration

Jag gillar Pottery Barn,  underbar inredning massor av ljuvlig inspiration, men tyvärr levererar de inte till Sverige! I dag har jag surfat runt på deras websida i jakt på inspiration och de bilder jag visar nedan föll jag för, gissa om det vore lycka för en person som jag som har dille på organisering, ordning och reda!


Bilder från Pottery Barn

Nu gäller det bara att komma på en suverän lösning för att få samma struktur här hemma, väggen som passar för detta arrangemang finns på mitt kontor, och jag önskar att de ville öppna en internationell webbshop!

1 kommentar:

  1. Du kan säkert hitta liknande saker på Ikea och andra butiker som Bolagret etc. Lycka till!

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin