onsdag 16 september 2009

Som många andra har...

... även jag sett programmet som är på nyhetssidornas löpsedlar och på webben, de svenska Hollywoodfruarnas live och leverne och jag skulle kunna säga mycket om det, om jag ens fick en nypa av den glamour de lever i så skulle det förgylla min dag men att leva som en av dom, no way säger jag bara, då föredrar jag mina dubbla heltidsjobb, på sjukhuset och här hemma med familjen, här får vi leva i lugn och ro utan den bevakning som familjerna i programmet måste utstå. Jag känner inte ens en smula avund gentemot dessa kvinnor som har allt och mer än vad de egentligen behöver. Jag reagerade också på hur programmet vinklades att göras så snaskigt som möjligt för att locka tittare. Jag hoppas verkligen att dessa kvinnor är trevligare i verkligheten för annars bekräftas generaliseringarna om de svenska blondinerna. Nåja jag ger programmet en chans till på måndag.

1 kommentar:

  1. Hm... tror jag kommenterat detta förut... Skriv gärna om vad du tyckte andra gången. Får se om jag kommer till skott och ser det nu på måndag.
    Ha en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin