fredag 4 september 2009

...

Det har varit en tuff vecka, på många sätt och vis, jag jobbar dessutom hela helgen, igen, så jag vet att jag har att göra, lördag dagtur och söndag kvällstur. På söndag ska jag dessutom vara med och sjunga i Uppåkra kyrka, alltid lika kul.

Vad är det då som varit tufft denna vecka, jo det har varit otroligt mycket på jobb, och sedan lika mycket hemma. Hoppas att orka med att städa hemma imorgon för det har verkligen blivit eftersatt här hemma denna vecka. Jag jobbar mycket den närmsta tiden men jag ser fram emot nästa vecka då jag är ledig tre dagar på raken, det ska bli skönt. Tror att jag ska ha ett av barnen ledigt då, behöver lite mamma-barn tid, saknar tiden med barnen enormt just nu när jag jobbar så mycket. Men det är så det är just nu, och det är bara att gilla läget.

Annars är det fullt upp i helgen på hemmafronten, store sonen ska spela hela helgen, och kommer säkerligen att vara utmattad på söndagkväll, men bara han är lycklig så.
Och eftersom jag jobbar hela helgen så vet jag vad som väntar på hemmafronten, KAOS. Men jag får ta itu med kaos på måndag, då ska maskinerna få jobba, igen!

Trevlig helg!

Nettan

1 kommentar:

  1. Tuff vecka här också. På alla plan. Men jag har i alla fall försökt tanka lite lugn och ro idag.
    Hoppas du får tid till det också!
    Kram

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin