söndag 26 juli 2009

Vad är det för en dag idag?

Vad är det för en dag idag? Jo det är faktiskt min födelsdag! Skulle vi göra tårta hade det blivit många ljus i den tårtan, så det skippar vi. Däremot bakade jag muffins och kakor till eftermiddagsfikat.

White Choclate Chip cookies samt muffins med vinbär blev det. Sedan hade vi ju en morotskaka också till barnens förtjusning. Våra fina grannar kom upp på fika och mitt i alltihop tar Pierre ton och så sjungs det vackert i vårt hus! Härligt!


Med andra ord har jag blivit ordentligt firad och ett nytt fint armbandsur fick jag också, tillsammans med nya teckningspennor (intresse som inte hunnits med de senaste fem åren) och två bra böcker, en vacker bok om rosor och en deckare, ett vackert fat, och jojobaolja (tack Åsa & Pierre)

Hoppas att alla haft en skön helg

Nettan

4 kommentarer:

  1. Åh. Grattis i eterskott:) HURRA!
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  2. Grattis!

    ser och låterer mumsigt!!


    Maliin

    SvaraRadera
  3. Stort grattis i efterskott, Nettan! Bakverken såg inte helt fel ut om man säger så... Jag hade mer än gärna skippat tårta till förmån för sådana läckra bakverk. :-)

    KRAM

    SvaraRadera

En rad eller två uppskattas alltid, kul att just du tar dig tid!♫♪♫

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin